• Munkánkat mindig a törvényi előírásoknak megfelelően végezzük, folyamatosan követjük a jogi környezet alakulását.
  • 2011 óta foglalkozunk Társasházak kezelésével, üzemeltetésével.
  • Ahol megválasztásra kerülünk, első lépésként egy műszaki bejárást tartunk, felmérjük az épület általános állapotát és elkészítjük a várható felújítások listáját, amihez különböző megvalósítási ütemterveket készítünk elő.
  • Nem célunk a jól működő rendszereket, amennyiben azok törvényi előírásoknak megfelelnek, megváltoztatni (takarító, gondnok stb. személyét csak abban az esetben változtatjuk meg, ha azt közgyűlés kéri tőlünk).
  • Rendelkezünk igény szerinti, 24 órás műszaki ügyelettel.
  • Fontosnak tartjuk a Társasház likviditásának megőrzése érdekében, hogy a kintlévőségeket hatékonyan behajtsuk.
  • Vállalási díjunk tartalmazza a helyi szintű (Önkormányzati, Fővárosi) pályázatokon való indulást, a pályázati anyag összekészítését és a pályázatfigyelést, amennyiben a felújítási munkák koordinálását a Tulajdonosok cégünkre bízzák
  • A honlapunkon keresztül minden Tulajdonos számára lehetőségek biztosítunk arra, hogy saját Társasháza adatai, fontosabb dokumentumait (közgyűlési jegyzőkönyvek, alapító okirat, biztosítási kötvény stb.) elérje, letöltse, ezen túl pedig láthatja saját egyenlegét. 
  • Csomagárakkal dolgozunk, ami azt jelenti, hogy a 990,- Ft / albetét díjtól tudjuk biztosítani a törvényes működést.

Többet szeretne megtudni rólunk? 

Bemutatkozás Csomag ajánlatok és referenciák

Amennyiben már meggyőztük:

Árajánlat kérése